Luleå vann

är nu hemma från hockeyn. matchen var riktgit bra och se värd. det ända dåliga var att jag svimmade under andra perioden, och asså det var de äckligaste jag någonsin varit med om. hela jag blev vit som ett lackan och ja försökte hålla i mig i hanna med det gick inte särskillt bra, så jag svimma, vakna, svimma och åter vaknade jag. men får väl kanske skylla mig själv med tanke på att jag inte har ätit nånting idag förutom en liten ynklig macka till frukost sen bara tryck i mig en massa ipen mot min fruktansvärda mensvärk.. men det hindrade inte mig, jag återhämtade mig under andra pausen och sedan var jag på topp igen efter att hanna tryck i mig en hamburgare, godis och drick för att få upp mitt blodsocker igen. tredje perioden var nog den som de hände mest i och jag kan ju säga såhär att dommarna är helt pantade i huvudet på ren svenska, det är Luleå mot sverige vilket det alltid har varit TYVÄRR, men ni kan inte stoppa oss hur ni än vider&vänder på det! 4-2 till luleå slutade matchen med och vill tacka hanna&sanna som var mina räddare i nöden ♥
 

Kommentarer
Anonym säger:

alltid<3

2012-10-22 | 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback