Onsdag 17oktober

Hej på er! idag har det varit en ganska lugn och härlig skoldag, har bara haft två lektioner dessutom hade jag sovmorgon vilket bara gjorde mig på mycket bättre humör. nu ska jag alledels strax fara till matilda och gosa med henne och jag kommer spendera natten där. hur mysigt som helst ju! idag är de hockey och hemma match vilket suger för ingen vill gå med mig, haha jag har inga vänner :(
 
haha ja de var ju en kamp att få upp dörarna till gó bilen men när vi tillslut fått upp dem så startade inte bilden alls, tur som de var kom pappsen med startkablar och räddade oss ;)
 

Kommentarer
Emina säger:

då är vi två om hockeyn..

2012-10-17 | 19:02:06
Bloggadress: http://eminaba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback