fredag 12:e april

Hejsan allesammans! fredag idag, guuud så skönt måste ja säga. dagen har blåst förbi väldigt snabbt men har ändå fått rätt så mycket gjort. började dagen med att försova mig (igen :p ) sedan hade jag bara en lektion vilket var teckenspråk.. dont ask me, haha ja vet de är ett efterblivet språk men är bara där för närvarons skull! sedan åkte ja en sväng till storheden med nicklas och stina, gick en sväng på H&M och ica maxi. alltid lika trevligt! sedan följde nicklas med mig hem ett tag och myste men nu har han farit igen. Igår sov Hanna hos mig vilket var hur mysigt som helst, vi pratade om allt mellan himmel&jord, sånt som behövs ibland sedan somnade vi till andra avenyn, lovely! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback