lördag 13:onde april

hejsan allesammans! idag är det lördag vilket innebär haaaaaaaaackey! fy så taggad jag är, är dock himla besviken att jag inte kan vara på plats och hejja som aldrig förr men nu får vi göra det bästa av situationen så ska bänka mig framför tv:n med två favoriter så det låter inte heller så olovande ska ja säga er. idag har jag varit och badad med anya&poo i gammelstan, anya hade roligt så då är jag nöjd... längtar så otroligt mycket tills sommaren äntligen är här, ska bli så himla skönt så ni anar inte. är så otroligt less på att frysa så jag har ont i hela kroppen, nog om de. mot guuuuuuuuuuld ♥
 
 
hahah fjortis elin... aja det är iaf dilf chris som räknas  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback