take me far away from here

nu är det så här att jag verkligen vill skriva av lite så nu kör vi.. livet här i Luleå är så oerhört tragiskt. min skola går bokstavligen åt helvete, förstår inte ens varför jag är där? mitt örviga liv här är hockeyn, nicklas, mina vänner och syskon. men hockeyn kan jag följa på annat sätt än live, mina syskon och vänner kommer jag alltid ha kontakt med och nicklas släpper jag inte. sen då? jo detta är en skit stad och jag känner mig helt och hållet kvävd. jag vill bo i en stor stad där jag är lika liten som en myra om inte mindre. det ska vara stressigt, allt ska gå fort och man ska inte veta nånting om någon. en ny start det är precis det jag behöver. jag vill så långt bort från sverige som det bara går att komma. Jag längar så obeskrivligt mycket tills jag ska flytta härifrån om ca två år, fattar ni vilken känsla? helt otroligt. jag blir så ledsen av tanken att det kommer ta sån tid innan jag riktigt kan flytta på riktigt. måste ha en massa pengar först och främst, men ska verkligen jobba häcken av mig för att klara detta. kommer ändå aldrig kunna bli lycklig här det är en sak som är säkert. jag vill börja om på nytt med precis allt! fattar ni hur sjukt det låter när jag säger att jag verkligen stor bölar för ja kommer få vara kvar här i MINST två år till? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
saknar detta med än vad ni anar, fyfan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback