i'm back!

hejsan allesammans! jag har under två veckor varit i Thailand med min familj och kortfattat om resan. jag har skämts så mycket varje dag vi har varit ute och gjort nånting om ni har sett sune i Grekland så kan nu ungefär föreställa er hur våran resa har sett ut. jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag har gjort under dessa två veckor. med andra ord har jag haft det toppen bra och haft den bästa tiden med mina systar, utan dem skulle jag inte klara en dag. dock ångrar ja att jag var dumsnål och inte köpte allt som ja ville ha.. nu är jag tillbaka i sverige och började min första dag på Comfort hotell idag. har saknat mina vänner så himla mycket så jag hoppas att vi ses alla och myser snart ♥ nicklas och hanna kom och hämtatde mig på flygplatsen vilket var hur mysigt som helst, har saknat dem båda så sinnessjukt mycket så igår åt vi tacos och myste! ikväll ska jag vara med min tjejer tror ja, äntligen!
 
 

Kommentarer
Hans-göran1956 säger:

Härlig läsning. *ler* tacka din mor för dina fina ögon *roddnar*

2013-08-02 | 16:54:02
Hans-göran1956 säger:

Vad sägs om en svängom styrdans på logen när Lotta-Lisa skönsjunga imorgon afton? *förväntansfull*

2013-08-02 | 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback