Måndag 26:e augusti

Hejsan allesammans! idag är det måndag, ny vecka nya möjligheter helt enkelt. idag på skolan har jag varit så himla trött så jag har inte alls brytt mig om hur jävlig ful jag varit. jag var bara där för en sak och de var närvaron. annars då elin? ja just nu känns livet piss och jag vill varken de ena eller de andra. men vet att i helheten älskar jag livet så vi får se det på det sättet istället! jag ska nu lägga mig och tänka lite granna så får vi se vad jag kommer fram till annars ska jag väl se vad tjejerna gör. heipa
 
förövrigt min nya favorit dryck! juste, drar igång simningen nu i veckan skulle jag tro. ska bli riktigt skönt om jag får säga det själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback