min fredag

Hej på er! lördag idag vilket betyder mys med mina tjejer. vi är just nu hos matildas syster annakarin och tar det lugnt. igår gick de inge vidare för mig att hålla mig från alkoholen. det blev en shot efter shot men vem bryr sig? skolan börjar om en vecka och tills dess ska jag ha lekt av mig lite. vi tjejer var först hos stina sedan drog vi vidare till hertsön där de spårade en aning men annars var det helt okej. jag och matilda agerade städerskor och dammsög halva huset. natten var ung så jag hanna wille erik och henke åkte till arons för ett nattdopp. hälften slängde vi i med kläderna på. haha natten ägde och jag hade sjukt kul! senare ska vi förbi max och efter de får vi se. ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback