resultatet

Hejsan! igår färgade hanna håret på mig eller bara utväxten var det tänkt. allting gick jätte bra till en början men efter att färgen hade suttit i åtta minuter ser jag att mitt hår är bokstavligen knallvitt så jag skyndar mig allt jag har och sköljer ut färgen. tro de eller ej men min utväxt var vit och restan av håret var typ mörkblont. jag tänkte ju såklart aldrig gå ut i denna bedrövliga hårfärg så idag satte vi en mörkblond färg fast slingade det förstods så nu är jag nöjd efter allt stök&bök.





passar så sjukt mycket bättre i den mörkblonda färgen, ellerhur?

Kommentarer
M O A säger:

Åhh du skulle passa som ljus ju! :D

2013-08-13 | 15:45:19
Bloggadress: http://moaahlgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback