lördag 21:a december

Hejsan allesammans! är allt bra med er? själv mår jag toppen och livet rullar. i torsdags fick vi jul lov vilket var såå skönt. riktigt behövligt om ni frågar mig. jag har jobbat alla dagar nu och ska göra det fram till julafton på fiskboden, trivs extremt bra där. alla är så himla snälla och jon håller på och lära mig världskartan vilket kan behövas när jag inte ens vet vart USA ligger.. haha tror jag sov på kickis lektioner för mycket.. illa elin! snart jul vilket känns sådär faktiskt, jag känner mig osäker på allt och vet inte riktigt vad jag tycker och känner längre. 
 
 
 
 
 
det märks att julen närmar sig här i luleå. allt är pyntat å fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback