Måndag 1:a juli

Hejsan allesammans! måndag idag - igår vilket innebär ny vecka, nya tag. En efterlängtad nicklas kom hem idag. han har varit i skellefteå och mysit i en stuga vid havet. medans han har varit där har jag haft det tomt men underbart med hanna som har spenderat nätter här och lika så har jag sovit hos henne. är verkligen glad att jag har en sådan fin vän vid som hon ♥ hur som helst så är det midnatt nu vilket innebär lägg dags för harila. så godnatt kära ni och hoppas ni mår bra för det gör jag. 
 
 
hittade denna sjukt härliga bild på fina hanna förra året på Trästocksfestivalen och jag kan inte fatta att jag inte kan följa med iår, kommer bli sjukt tungt ska ni veta, det har alltid varit jag emma hanna och matilda VARJE år så kommer jag nu och bryter den lilla tradition eftersom jag kommer vara i thailand den vecka.. asså hojja! men ta hand om er mina hjärtisar och sup som fan för mig med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback