varför just nuuu?

hejsan allesammans! jag tänkte bara meddela att jag har fått en otoligt jobbig förkyldning så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. jag sover HELA dagarna, jag ser hur min kära sol passerar dag för dag men jag har inte ork till att ta vara på den. blir så avundsjuk på alla bad och shorts bilder jag ser på instagram medans jag ligger hemma och är halvt död som levande.. har iaf turen som har en så snäll mamma som varit och köpt nässpry åt mig igår. nu kan jag äntligen andas igen! aja jag hoppas ni har det bättre än jag och tar vara på dagarna för de är inte ofta de är så här fint väder i kalla luleå.. puss!


det här alltså vad mitt liv består av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback