Well life will pass me by if I don't open up my eyes

för en vecka sedan ungefär var jag hanna och nicklas på klubbviken och badade och hade det allmänt mysigt. var också på en liten upptäcksfärd med den ville inte hanna följa med på så jag&n gick själva.. hur som helst var det en helt undebar dag förutom att det blåste lite väl mycket men jag hittade en massa lä platser som ja stannade på och vilade skallen. som jag tidigare har skrivit så har jag varit sjuk under en längre period och jag är nu inne i min andra vecka så jag hoppar på att bli frisk snart. men det känns som att en dag till så är jag helt frisk! äntligen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback