fredag 29:onde mars

Hejsan allesammans! ursäktar mig för den otroligt dåliga uppdateringen men har verkligen inte haft tid denna vecka efter som att ja har jobbat så denna vecka har mitt liv sett ut så här. stiga upp, äta frulle, jobba, hem, äta middag, sova! hahah kul? nej precis de jag menar. hur som helst så är det fredag idag och Elin är ledig. ska nog försöka ta vara på dagen så ja ska bara snabb duscha sen ut i fin vädret. på söndag är det HOCKEY! fyfan så gött måste ja säga. 
 
saknar det tidiga mornarna i thailand när man öppnade ballkongdörren och svettades ihjäl för de var så varmt, åh är så sjukt less på denna kyla och sverige urhuvetaget. nae här ska jag inte stanna länge till.

Kommentarer
Emina säger:

Hockey idag juu!!!!!! :D

Svar: vet men hemma plan är ju såååå roligare!! :D
elinharila

2013-03-29 | 13:16:25
Bloggadress: http://eminaba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback