måndag 18:onde mars

hejsan allesammans! idag är det måndag vilket känns väldigt tråkigt men ändå roligt. min simvecka drar igång vilket känns otroligt skönt med tanke på att jag har slöat och slarvat så himla mycket med de den senaste veckan men nu jäklar ska ingenting få hindra mig! igår var de hockey som jag gick på med anya och rebecca, var himla mysigt och sedan på kvällen gick jag över till min fina thea och fick lätta på hjärtat litet. väldigt behövligt just nu om ni frågar mig. på onsdag har jag i vanlig ordning praktik igen (för er som inte vet vart så är jag på dressman) ska bli kul men kan inte annat än att längta ihjäl mig till på torsdag, för vet ni vad som händer då? jo det är hockey!! åh taggad elin ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback