första doppet

Hejsan allesammans! dagen har erbjudit mycket sol och varma vindar. har varit så himla bra väder och det gör att man blir på så bra humör :') jag vakna ganska sent idag vilket jag absolut får skylla mig själv för men hur som helst gick jag ut på balkongen och sola en halv timme eller så. sedan for jag till svartöstan med matilda hanna och nicklas. matilda och jag var modiga nog och tog vårat första dopp medans dem andra var kycklingar och doppade fötterna bara.. 
 
dagens godagärning: jag och tjejerna plockade upp en himla massa glas som var där. tycker så synd om barnen som måste springa omkring i det där. tänk om dem skär upp lill fossingarna ajajaj inte kul.. jaja vi fick med oss en hel del glas splitter iaf vilket gjorde min dag en aning bättre! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback