natti från norr

Hej på er! allt bra? själv så rullar livet på som det ska, livet här i luleå är alltid lika dystert och tråkigt men då är det väl allt tur att jag har så fina människor runt omkring mig som lyser upp mig vardag. hur som helst, fredagen har jag spenderat hos Matila med kerstin, Hanna&Emma. vi såg en skräckis vilket inte var så passande för fattiga luleå har inte råd med gatubelysning så jag och hanna var huuur rädda som helst när vi gick hem, där ett tag var jag faktiskt rädd på riktigt om jag ska vara helt ärlig. jaja jag kom ju hem hel iaf! imorgon har ja inte alls nå planer för vad som sker men ja.. nånting lär ju ändå dyka upp ska ni se. nu ska ja bädda ner mig i sängen sedan sova, sovsött!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback