catching fire

I tisdags var ju jag med min käraste storasyster på bio och vi såg först The hunger games sedan Catching Fire och den var huuur bra som helst men som jag har sagt till alla så var den väldigt konstig i slutet och jag grät ganska många gånger för jag tyckte att allt var så hemskt, hur som helst så var den ganska brutal men väldigt bra. nu sitter jag bara och väntar tills trean ska komma ut för nu är verkligen neverna på hög nivå. men den var bra och den får  7/10 baggar av mig!
 
och ja som ni ser så heter vi harila och tycker om att överdosera med allt så vi gick ju inte därifrån hungriga om jag säger så. älskar biokvällar med dem man tycker om!
 
Här är trailerna för er som inte sett den. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback