happy birthday to you, haaaaaaappy birthday, happy birthday to you

idag är det ingen vanlig dag för att det är nämligen min vän stinas födelsedag. och SOOOOOM jag har längtat till att du ska bli 18år så du kan följa med oss andra pinglor på olles och bara festa och ha kul. nu är du en stor tjej som kan köpa egna 2,25or och cigaretter wihooooo tänker väl du nu. men det är också nu som allt jobbiga börjar. dina päron kommer tjata på dig att betala din kläder du beställer själv med ditt egna visa kort. du kommer behöva betala tandläkaren på ett år så passa på att drick pepsi och få massa hål i tänderna för gratis är gott. haha nä nu ska jag sluta, älskar dig världens underbaraste Stina. jag älskar varje gång när du säger "elin man kan inte flina om man är arg" fast du vet att jag håller på att kocka sönder. men när du säger något sådant kan jag inte hålla mig från skratt. du får mig att känna meningen med livet och du hjälper mig att klara av skolan varje dag som går vilket jag kommer vara evigt tacksam över.  du är en helt underbar vän och jag önskar att alla hade haft en sådan vän som du. I Love you today, tomorrow and for the rest of my life ♥
 
 

Kommentarer
iiina säger:

Aw min sockerpulla! Äkskar dig bästaste finaste du ♥

2013-11-21 | 03:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback