lördag 2:a november

hejsan allesammans! lördag idag vilket innebär farmen med tjejerna, ska bli så sinnessjukt kul och jag är inte annat än taggad. hoppas bara att dem har ett dansgolv för annars drar ja fan hem, haha! igår var jag på o'learys med min familj, vi bowlade, åt god mat och sedan for alla hem så jag och emil stannade och tog några drinkar tills matilda emma och sanna kom. vi hade det så himla trevligt och vi dansade som aldrig förr. och ja hörrni, jag älskar att dansa och jag kunde inte bry mig mindre på dem avundasjuka jävlarna som ska tycka att det är så jävla töntigt. märks att man bor i tattar luleå och tyvärr ska ju alla äckliga tattare försöka förstöra. ska bli så skönt att flytta dit vettiga människor bor. love haters ♥ nog om det. ska ha super kul ikväll och det ska bli ännu roligare att några tjejer från klassen också ska dit så jag ska ha så himla kul med alla fina människor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback