Måndag 25:e november

hejsan allesammans! måndag idag fast snart är den väl över eftersom att klockan börjar närmare sig tisdag. hur som helst så har denna dag gått otroligt fort, jag har bara haft tre lektioner vilket var himla skönt. Imorgon är det en stor men jobbig dag som väntar. tänker inte gå in på detaljer men ska iaf till läkaren och mixa&trixa. hoppas allt går som de ska och att ingenting går fel för detta tynger mina axlar extremt mycket så håll tummarna för mig. 
 
Stina den lilla skiten har fått en systemkamera i 18års present och gissa om jag är avis, EHJO.. har så länge velat ha en men pengarna räcker inte till så ska verkligen försöka spara till en men eftersom att jag vill resa och skaffa körkort är det nog ett tag innan Elin äger en..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback