tisdag 8:onde oktober

hejsan allesammans! idag har jag haft sovmorgon vilket var himla behövligt. orentering med stina stod på schemat och det gick himla bra om ni frågar mig, sedan var det bara att fara hem och äta middag sen iväg och klämma. vi var bara till klockan nio idag eller nånstans där emellan vilket var himla skönt. så nu ska jag se hollywoodfruar sedan sova. juste, var det någon som såg matchen idag mot örebro? fansen att vi inte hade drivet i första och andra perioden som vi hade i tredje.. då hade vi ju vunnit överlägset och om alla skulle sluta klaga på bellissimo och stötta han istället så hade vi nog tagit hem detta. men nya tag på torsdag då färjestad gästar oss här hemma, hejjahejja!! längtar faktiskt lite tills fisken är slut så mitt årskort inte ligger och dammar nå mer.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback