Let that stage light go and shine on down

Hejsan allesammans! imorgon är det måndag vilket känns sisådär med tanke på att det är skola imorgon och alla vet ju säkert redan vad jag tänker och tycker om skola så det underlättar ju inte saken precis.. hur som helst har jag varit på storheden idag och köpt ett regnställ på stadium outlet sedan var vi förbi rusta och H&M blandannat. sedan har jag städat här hemma och fått undan ett helt berg med disk också har nicklas mamma varit förbi och sagt hej. vi fick 3st trisslotter var och jag vann 60kr tillsammans medan nicklas hade med sig oturen idag. nu ska jag ställa min fina klcoka på 6.50 sedan sova. puss&kram
 
 
bjuder även på ett fint lyckohopp i förhoppningar om att denna vecka så gå bra..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback