söndag 22:a september

hejsan allesammans! idag är det söndag, dagen som är så himla seg och man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. jag vaknade kring halv elva men låg och drog mig ett bra tag i sängen och myste exktra mycket med nicklas. nu håller jag på att göra middag för att sedan åka på min första jobbdag. fisk är ju inte en av mina favoriter så jag får hålla ut exktra mycket idag.. jaja det ska nog gå bra ska ni se! helgen har varit så lugn och skön faktiskt. i fredags var jag som sagt barnvakt åt anya och i lördags var jag på stan med hanna sedan for vi på hockey och luleå vann med 4-3 i straffar vilket var så otroligt skönt. efter hockeyn mötte vi upp tjejerna i stan och gick på bio, vi såg familjetrippen och den var så sjukt rolig så den himla sevärd ska jag säga er. 
 
 
 
 
 
bild från förra matchen då var de ett par engelsmän som var på besök och häjade på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback