tisdag 10:onde september

Hej på er! idag har det varit en helt vanlig dag i skolan för mig och stina. inga konstigheter med det så efter skolan for jag men nicklas och hans mamma till storheden för att handla skor vilket vi gjorde men vi fick även med oss hem massa mat och kläder. bra runda med andra ord! nu har jag och halft nicklas städat hela lägenheten eftersom att min mamma kommer gå i taket om det är smutsigt när hon kommer hem fast de är ju en självklarhet att det ska vara städat i mina ögon ifall. nu ska måste jag sluta skriva för vi ska hämta henne på flygplatsen. som jag har längtat ♥
 
idag behövde jag och stina lingonsylt till palten som vi skulle koka hos henne så vi gick in i matsalen och lånade ett glas och fyllde den med lingonsylt. smart va?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback