I'M BACK

Hejsan allesammans! nu har jag bestämt mig för att fortsätta blogga på heltid. varför jag tog en liten break var enbart för att jag skulle lista ut om jag vill och orkar att blogga dagligen och jag kom fram till att utan att blogga känner jag mig riktigt tom. det är verkligen en sak som får mig att känna vem jag är och hur självsäker jag faktiskt är i mig själv. så nu kör vi på heltid och ingen annat, så peppad! anyway så går min simning riktigt bra, jag kör 5:2 med Hanna och nu med min storasyster som ska börja följa med oss regelbundet. så playan 2014 utan tveckan. kommer verkligen inte sluta simma/träna förens jag är nöjd. är verkligen så taggad till att klara detta :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback