min jul

jag och min familj var och firade jul hemma hos faster Mona, vi åt godnatt och tomten hälsade också på.
 
 
och Anya skulle visa alla att hon har lärt sig att gå ner i brygga ?!?!? haha 
 
 
 
Anya får sig en julklapp av tomten!
 
även jag hade varit en snäll flicka detta år (y)
 
efter att ha firat hemma hos Mona for jag hem till min Mamma, där ännu ett julbord och julklappsutdelningen väntade. senare vid tio tiden kom nicklas och hämtade mig så for vi till råneå där hans moder bor. där väntade också julbord och julklappsutdelning. hahaha tror ni jag rullade fram sedan? eh jo..  finaste nicklas och jag ♥
 
 
 
 
 
 

sedan på juldagen var det galej som väntade hemma i luleå. och gick tydligen lös med kameran inne på bonsai vilket ja dock inte har så bra minne av men kul och se i efterhand ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
finisar! diggar hanna i bakgrunden, haha söt!
 
och så här kunde det också se ut, visst julia? hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback