nattbloggning

Hejsan allesammans! idag är det torsdag eller fredag kanske man ska säga med tanke på att klockan är 4:50 så, och nu undrar säkert ni varför jag är vaken denna tid på dygnet och tyvärr har jag inget svar på det utan det bara blev så. jag sitter och läser massa bloggar, mode magazine och kollar på inrednings sidor. blir så himla insirerad av allt och jag känner verkligen att jag bara vill att det ska bli morgon så jag får klä mig nå snyggt och sedan ut och fota outfit. ska jag vara helt ärlig med er så är det faktiskt det bästa jag vet. linslus i know, but i love it! Imorgon är det fredag eller okejdå jag ger mig, IDAG är det fredag vilket innebär fest för hela slanten. Ska nämligen fira att världens finaste Matilda fyller hela 19år, så först blir de middag med girlsen sedan olles. så med andra ord är min helg räddad!
 
Jag minns så väl att den första bilden var min absoluta favoritbild på dig jätte länge, jag älskade den men du hatade den haha och den andra bilden tror jag du kommer ihåg riktigt väl. det var innan vi skulle på en fest på bv och du var helt uppe i varv, kvällen vart iaf lyckad tyckte vi båda, fina minnen med andra ord! shit vad jag saknar dessa minnen och alla galenskaper vi har gjort. imrogon kommer bli grymt! love you finaste matilda ♥

Kommentarer
mp säger:

Åååh sötis!! Saknar den tiden haha ;) älskar dig <333333

2014-01-06 | 23:06:04
Bloggadress: http://matildaperdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback