nya möjligheter

Hejsan allesammans! onsdag idag och herre min gud så denna helg/vecka har spungit iväg. har hunnit baka cheesecake med världens finaste stina och sedan knoppat där, firar att kerstin äntligen har fyllt hela 18år. Grattis igen gumman ♥ sedan har jag varit på stan och hockey med kära hanna. och det känns som att luleå kanske har insett man inte kan spela som kratter och sedan komma till slutspelet på den fronten, nä icke sa nicke det går inte så nu har dem faktiskt vunnit några viktiga matcher och kanske börjar turen komma tillbaka igen, hoppas de iaf! jag själv mår riktigt bra. allting rullar på som de ska, med nicklas, med vännerna och familjen så har ingenting att klaga över! Imorgon är jag helt planlös förutom på morgonen ska jag ta en promenad sedan får vi se. är lite sugen på att hitta nå roliga byxor eller topp. men vi får helt enkelt ta de som de kommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback