kvällsbad

Hejsan babes! dagen har varit riktigt underbar måste jag säga, började dagen med ägg&bacon till frukost sedan en hel dag på storsand med trevligt sällskap. var där i banne mig 8h och känner mig lika blek som ett lakan även fast jag pressade i åtta timmar.. haha livet är det hårt ibland! anyway, efter stranden om Emil snäll som han var och hämtade mig. vi bokade boende åde till Göteborg dit jag far på fredag. ska bli riktigt fett med tanke på att jag aldrig varit där förut, tror ni ja ska shoppa på ullared! JAMEEEN! haha nämen det ska bli riktigt kul faktiskt. kvällen slutade iaf med hamn häng på båda sidorna, vi träffade även Angelika&linnea i södra vilket var himla trevligt.
 
hahah älskar verkligen backslick frillan man får när man har blött hår, så charmigt!
 
 
hahaha alltså jag tror det tog en kvart innan vi kom upp, skrattade så mycket så jag var sekunder från att drunkna. sååå härligt!
 

 
 
 
så mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback