hemska tider

Hejan allesammans! dagen började rätt så spänt eftersom att jag hade ett möte på skolan vilket aldrig kan tyda till det bättre.. hur som helst gick det helt okej och jag måste verkligen lägga i en högre växel för att få bort alla mina rester som jag har. kan knappt somna om nätterna för jag är så orolig över min framtid. jag vill klara skolan, jag vill jag vill men min motivation är så djupt nere på botten så vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. ska tipsa er alla med att låt er aldrig gå om ett år, kör igenom hela skolan och vad med det vänner som hjälper er i väder och vind. kan lova er att utan min underbara stina hade jag aldrig klarat skolan, aldrig någonsin. är så innerligt tacksam över att ha henne vid min sida! ingen förtjänar fan att gå till skolan med en klump i magen, det har jag fått genom lida i ett års tid nu. kan inte sluta längta tills jag får börja jobba på hel tid. förhoppningsvis finns det ingen som kan trycka ner mig då.
 
 
 

Kommentarer
Anders säger:

<3

2014-05-06 | 21:56:40
Bloggadress: http://sneeaky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback