har åkt pulka !

tjatja ! är nu hemma hos mamma ! dagens händelser ! började skolan 8.35 så jävla tidigt *suck* aja vad kan man göra år saken helt enkelt ! slutade dock klockan 13.50 så de var chill för kicki (sväänska läraren ) var tydligen sjuk så de var ju bara bra för oss elever ;) sen for jag och stina till henne och bara tog de lungt eller ja vi tyckte ju de men vi var galningar till typ Crazy Frog musik hahah , de var gode kul sen lagade vi mat :D risotto med curry ! mmumma , sen fick vi fin besök av emelie'm som går i var klass . hahha fin besök :D wellwell sen efter ett tag så var jag tvungen att pyssa hem för att äta . eller rättare sagt hem till pappa ! sen åkte jag pulka med lilla anyA  hahah fyfan va hon är söt asså .  och nu är jag är hemma hos mamma ! ska se på paradise hotel nu ! puss ;)



     
haha erkänn de är mörk här i luleå .
och ändå är klockan typ 8.30 på morgonen ! ;o s
    å ser det ut när jag går till skolan ;b


         sötizen och jag äter glass mitt ute i kylan ! haha
                de var -14grader ute idag ;s


                  vårt fin besök ! ;D emelie bby;*


   stina steker med ett sommar papper .
   asså vi har skrivit
  ner vad vi MÅSTE göra innan sommare är slut :D



  hahah anya tyckte det var skönast att sitta dådär omständigt ;)


 aw ett leénde på läpparna : ) min is prinsessa.
 älskar dig så♥


Kommentarer
stina säger:

HAHAHahhaahah ,tack för kluddret ;)

2009-12-15 | 21:23:57
Bloggadress: http://rayna.blogg.se/
Sara säger:

Hur dumma är ni? äter glass nu, OMG! Så jävla kallt ute och ni äter glass. Haha vad händer med er ;)

2009-12-16 | 16:24:01
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback