pluggar för fullt nu !!

hejsan everybody ! med mig är allt bara bra åde ! hur äre med er? sen så idag var jag ju på skolan åde det hände inte specielt mycke bara lite snöbadning här och där?;) slutade skolan klockan 3 ! alltid lika sent . men nu måsta jag forsätta att plugga kemi har prov imorgon.... kommer nog inte hinna blogga mer nu efter detta inlägg aja , skola före allt !♥



                                    aw sötisar !♥


 hahah jojjeboii chillar ! de andra pluggar sten ! mina älskade friends !♥


                    haha skabbig dag eller vad? ;)


     bhn jag köpte igår från lindex ! stina köpte en röd , gullig va?;)

Kommentarer
makkan :P säger:

Vrf Köpa En Stor Bh När Man Har Små Bröst

2009-12-02 | 20:28:24
sara säger:

" makkan :P " SLUTA FÖRHELVETE ENS LÄS ELINS BLOGG! DIN IDIOT JÄVEL

2009-12-02 | 21:03:00
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/
stiina säger:

HAHAH du har säkert större makkan du kan ju komma och säga det öga mot öga din fega jävel

2009-12-03 | 17:45:21
Alina säger:

Jag har oxå en sån där! Hihi fasft en röd.. :) Mkt snygga är dom!

2009-12-06 | 18:23:22
Bloggadress: http://alinadearjagde.blogg.se/
Danne säger:

Jo , finfin ;D

2009-12-07 | 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback