helt död idag !

idag började dagen toppen ! vaknade 07.20 så det blev lite stressigt men ingen fara med det . sen så gick jag till skolan då hade trä slöjd :) me like , sen efter engelskan blev jag helt död . trött ont i huvudet osv . sen hade vi so men det as chill för jag gjorde exakt ingenting ! men den inställingen ska man ju inte heller ha men whatever bara för idag (y) men jag gick hem idag från sista lektionen , för jag hade så jävla ont huvudet ! nu är jag hemma hos mamma och har precis ätit klart . fisk pinnar med potatis mos . och sallad ! älskar mammas mat :) menmen jag gick hem till pappa ett tag på jag gick hem från skolan för anya såg mig ute och börja springa mot mig men jag försökte fly men det gick inte nå vidare hon börja grina och allt så då stannade jag hemma hos pappa ett tag och fick fint sällskap av poos kompisar hahah hur jävla söt får man vara . dom typ sa att jag skulle äta mycke mat för jag var så mager , det dock inte det samma ! så jag har typ ätit as mycke mat idag och jag höll på dö av den starka maten . det är ju thai mat så inte så konsigt ! men jag sov där ett tag men typ bara 1h och 30min sen kom anya och börja smeta bulla i ansiktet ;@ haha irriterande men man kan inte stå emot att älska ungen ! lillskit :)  bilder på oss får ni och allt , men just nu sitter jag och punkar lady gaga ;D älsklingen stina vissade mig den låten ! ♥



                                  lillasyster!<3


      as ful och suddig bild . whatever iloveu no matter what ♥


Kommentarer
Anonym säger:

du har alltid ont i huvudet, använd dina glasögon, beror antagligen på det tönt :)

2009-11-04 | 21:55:46
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback