hemma hos pappa

hejsan igår hann jag inte blogga innan jag drog till stina och sov där . våran kväll sågut såhär :)

vi möttes vid coop sen åkte vi med bussen till storheden och sara hade ringt när vi satt på bussen och sagt att allt var stängt . men som tur var var icamaxi max och coop fourum öppet så vi åt på max sen flummade vi omkring och garvade at allt och ingenting ! typ en vanlig dag för oss hihi . sen så drog vi hem till örnäset igen då var klockan redan 22.00 så träffade vi lite folk överallt ! sen gick vi till mig och där packade jag mina saker och satt vid datan ett tag ! sen sprang vi till coop för att köpa cola ♥ sen på natten smsade vi med david och elias , och kan säga redan nu att det verkar som om elias typ tror att vi är kär i han ! men asså come on vi känner inte ens varandra och han säger att han älskar stina . sen säger han det till mig ! asså båda vi vill inte mer än kompisar så är det bara ! respektera att vi har olika smaker , alla kan inte gilla alla så är det bara ! du är säkert en jätte snäll kille men inte mer än så . förstår du ?

nu ska jag inte skämma ut han nå mer . men iaf så somnade vi halv 6 på morgonen . funderade faktiskt på att dygna men ids inte vara uppe själv för stina ville sova . whatever vi vaknade halv 4 på dan , men det gör inte speciellt mycke för jag är ändå sjukt trött ;) men nu är jag hos pappa och ska åka till mamma nu !
vi hörs imorgon ! eller senare ikväll men jag tror jag bara ska duscha och sen sova ! vi får se puss så länge ! 


     
på icamaxi ! sötnos♥


   ahlgrens bilar (y)<3


 bästavän.


cp ! 


  men godnatt med er allihopa !


Kommentarer
stiina säger:

fan va fin bild på mej! :D

2009-11-02 | 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback