YES JAG DOG INTE ;D

hahahah hej vacinet tog slut när vi hade köat i 35min ! aja . det kommer inte förens nästa vecka ! hahah jag över drev ju bara när jag sa att jag skulle dö åde , haha hoppas ni förstår de ! sitter just nu och äter middag och dricker cola ! mamma ska boka tid för att vacinera sig och mig ! men ska ringa älsklingen nu ! hihihi saknar henne ! ska sova hos henne imorgon med hanna också . för stina kommer ju hem då , yihipppppepee ;D
ska hämta mer mat nu . så ni får nöja er med bilder !


                                 
                         fulis öga ;D

                               
                             
                              
            hihih jag är normal . eller va säger ni ?! ;D

                               
                              min sista egobild ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback