God morgon !

godmorgon allihopa sitter just nu och läser aftonbladet . jag blir så jävla förbannad varje gång jag klickar upp sidan asså folk har ju seriöst inte vett i huvudet . varför finns dumma människor . eller asså typ pedofiler mördare osv . asså varför man blir pedofil det är ju för att man inte får någon egen fru/man men det är ju för det mästa män som är peddo ! men seriöst kan dom inte bara låta oss  ungdomar vara ifred eller ja alla kvinnor ur huvetaget ! dom måste ju ha något fel i hjärnan ! jaa eller rättare sagt så har dom ju det . fan asså så jävla förbannad jag blir . tex det här . man attackerade fyra tonåringar . vådas just nu på sjuckhus . och jag menar såfort en morsa eller farsa läser sånt här . blir det ju bara mer oroliga om vart barnen håller hus om kvällarna . ja menar inte fan bärättar varenda kotte sanning om vart dom är om kvällarna !


jag har ljugit för min mamma om vart jag har varit . men det är ingen ideé för jag sa att jag var på fritids gården här på örnäset . men jag var i stan . och blev jagad av en bil  ! jag ångrar verkligen den gången att jag ljög för mamma jag hon sa innan jag gick ut ! vad du än gör åk för guds skull inte in till stan du vet vad som kan hända elin . jag vill ha en hel dotter när hon kommer hem ! och det fick hon men jag var liv rädd den kvällen ! dom jagade mig&sara från statiol i stan till gammla godis huset ! och dom tuttade och skrek stanna och allt . jag var riktigt rädd den gången . efter den hendelsen så har jag aldig mer ljugit för mamma , om vart jag är på kvällarna . nu för tiden hatar jag att vara i stina sent om kvällarna ! men vet seriöst inte vad man kan råka ut för ! visseligen så hände ju inget med mig/oss men det kunde ha gjort om vi inte hade cyklar ! ;o





 
   sitter här nu och dricker coola ! i love it !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback