världens lyckliga !

hejsan . idag kan man säga att jag försov mig och allat ähh orkar inte prata om de haha ! iaf igår så for jag ju till skolan och hade prov tror att jag inte kommer klara de well ! sen efter den lektionen så hade vi bad på hertsön men jag var fortfarnade lite förkyld så kunde inte vara med ! men iaf innan vi for till badet så gick jag och stina till coop för att köpa nå vet inte vad stina skulle ha ! iaf så har man själv bara en tia ! men vad gör man . jo hittar en 500hundrig háha gissa om jag blev chokad och glad så jag köpte ett par skor som jag länge viljat ha ! de skulle igentligen kosta 400hundra men de var halva priset så bara 200 för dom .loveit! sen hände inte så mycke mer ! ;)


jaha mina bilder vill inte in på datan så jag fick bara en bild :@






skanar sommaren 09 ...


  daniel&elin b-vän !♥


    i karlsvik !



du gör mig så glad . det är något speciellt med mig som gör min dag . tänker på dig hela tiden !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback