hemma!

hejsan allesammans ! hur är de med er då ? :D

jag tycker att min blogg har blivit en emo blogg haha? nej men jag mår typ jämt dåligt osv ! men jag ska verkigen försköka att inte sitta och skriva om de för de känns ju inge kul att läs om så jag tänker på er för de blir bara emo aktigt och sen så ska jag köpa en dagbok som jag ska skriva av mig i och om allt den som läser den kommer jag aldrig förlåta! men iaf ! ska bara säga de nu snabbt och fort jag mår inte speciellt bra men de skiter jag i ! jag låtsas vara glad men de är jag innerst inne verkligen inte...

aja! nya tag nu :D idag var jag ju som sagt på hockeyn och de var bajs kul ! luleå vann med 3-1 mor djurgården stockholm ! så de var ju SUPER kul dom leder nu hela allt med 5 poäng som är super ! haha juste ! jag och matilda vi missade att se när de hade gjort två mål alltså båda två målen missade vi . vi var i omklädningsrummet och typ åt haha ? sen när vi satte oss och såg på matchen så i slutet av matchen böt djurgården ut målisen till en till spelar istället och de blev MÅÅL!! haha fan va vi hoppade och skrek av glädje :D love you bitch!






Kommentarer
Sara säger:

HAHAHAHAHAHHA fan vad söta bilder:D:D<3

2010-11-25 | 13:01:38
Bloggadress: http://ssaraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback