mår inge bra

ja rubriken säger allt . jag mår inge bra och de kan ingen göra  nånting åt , jag saknar cissi! saknar julia också .. imorgon ska alla ha kul . men inte elin , kommer bara lite massa bajs om jag är med så får väl bli att se bingolotto kul liv , och nu är de så att jag ska köpa en dagbok där jag kan skriva ALLT och den som läser ju är kött . men har iaf varit på stan med stina en snabbis men jag tyckte de var en långis för de gick så jävla långsamt tyvär . men kan inte göra nå .

jag vet inte vad de är som gör att jag gillar en dig men du är verkligen specilell i mina ögon och jag hatar att jag älskar dig om man nu kan säga så .. men du är fin de ska du veta !  och jag vet inte hur jag ska besrivka mina känslor för dig men de går iaf inte de vet alla de går inte

fuck life


miss u

Kommentarer
Stina säger:

asså skrev du detta när du va full? :Dhahahahahah man fatttar ju fan ingenten!

2011-10-08 | 19:56:11
Bloggadress: http://sneeaky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback