jag slutar aldrig kämpa

I mitt liv har inte allting varit så himla bra från grund&botten, men jag kan inte heller påstå att jag har de sämre än vad vissa andra faktiskt har. men för mig är det jobbigt, saker som tyger min axlar än idag har jag svårt att kämpa mig upp från men de kommer jag nog aldrig kunna göra, allt jag kan göra är bara att låta tiden gå och inte försöka tänka på det. men det är svårt, det är så äckligt svårt men jag antar att jag får ta de som det kommer och bara försöka se det från den ljusa sidan. Mina vänner betyder verkligen allt för mig, utan dem skulle jag inte klara av en ända minut i min vardag för dem är så viktiga för mig. De hjälper mig att kämpa dag ut, dag in och det är jag oänligt tacksam över! jag är så lyckligt lottad som har dem, tänk de som inte ens har nå vänner alls, huvva vad hemsk! som tur är har jag redan planerat hela min framtid men vi får väl se om det kommer hålla, en sak som är säkert är att jag bara kommer tänka på mig själv. Det är jag som ska lyckas med nånting här i livet och det kan ingen hindra mig till. Jag vill att min mamma ska vara stolt över mig en vacker dag, och tro mig det kommer hon att bli! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback