8 favoriter

hej på er! just nu är jag hemma och ska alldeles strax börja rota i min garderob och prova precis allting för jag är så  äckligt less på att bara stå och dum glo in i den för jag hittar seriöst ingenting att ha på mig varenda morgon så slutar det alltid med att jag går svin ful till skolan och det är tame fan de sista man vill... förövrigt är jag gaaanska så förargad just nu så ska inte skriva nå mer nu kommer bara bli en massa svordommar.....
 
 
tötis ♥
 
haha gud så ful bild men så himla fin emma ♥
 
frågan är ju vad jag pysslar med..?
 
 
Igår hade jag födelsedags middag för mina favorit flickor, vi hade det hur mysigt som helst. fick fina presenter från matilda, hanna, cecilia, och stina och så tack för dem är super nöjd! ♥

Kommentarer
beda säger:

ta bort bilderna då jag är med nu !!!

2012-10-09 | 12:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback