Day 03 - Your views on drugs and alcohol.

jag anser att droger bara är skit. man får inte ut nånting bra av det och jag tycker att man inte har sett verkligheten om man fortsätter med det och sedan påstår att man är fast, man blundar för sina problem och oftast tar folk ut det med doger eller alkohol vilket är ruskigt svagt. man måste ta tag i sina brister och sorger, okej ett tag kan man känna att man vill bara supa skallen av sig och glömma de som hänt men det funkar ju inte i längden. i mina ögon är man inte mogen för 5öre om man håller på med sån skit. det gör förfan små fjortisar som har problem med sina 20år älder pojkvänner vilket är så tragiskt.. 
 
alkohol där emot tycker jag inte är såå farligt, bara de finns gränser så är de helt okej att man vill festa till det ibland med sina vänner och bara ha lite extra roligt men det är ju inte så att när man är törstig att man tar ett glas vin istället för vatten, då har det ju verkligen skruvat till för än och då behöver man riktigt hjälp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback