kan det vara så att jag älskar dig ändå?

Ikväll är det hockey (justnu) som jag håller på att följa, luleå spelar hemma mot brynäs och än så länge står det 0-1 till brynäs. jag skulle egentligen varit där och hejat men hade inget sällskap och dessutom kände jag bara för att vara hemma själv osolerad i mitt och bara lyssna på fin musik som faktiskt har en mening och bara tänka på livet. jag får sånna "kickar" ibland att jag bara vill vara för mig själv men eftersom jag är så sjukt beroende av människor slutar de alltid med att jag blir så himla nedstämd och vill bara gräva ner mig långt långt ner. jag har nästan aldrig nån riktig anleding till det (speciellt inte nu) men det bara blir så och vissa gånger kan det vara så äckligt jobbigt men ska försöka rycka upp mig nu och somna med ett leénde på läpparna :D
 
 
 
så himla fin låt!

Kommentarer
FBS.BLOGG.SE säger:

Ställ gärna en fråga i min frågestund, du får en länk :)

2012-10-02 | 21:43:39
Bloggadress: http://fbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback