sommaren 2012

min sommar har gått så sjukt snabbt, ärligt talat vet jag inte vad jag ens har fått ut av den. eller okej nu ska jag inte vara så himla negativ. har varit i Thailand i två veckor, solat, badat, shoppat, festat som aldrig förr, gått på massa festivaler, jobbat och tjänat pengar, och sovit en massa!  Det bästa som finns är nog att ha sommarlov när man är studerande för man får koppla av så himla mycket och blir så utvilad men såfort skolan börjar igen blir jag bara trött igen. Just nu känner jag ingen kraft alls för att ens försöka klara mig i skolan men jag vet ju själv att jag måste klara den. Jag tror dock inte jag är den ända som redan är så äckligt skoltrött men vad ska man göra åt saken liksom? det är bara att gilla läget med ett leénde på läpparna.. en sak som är säkert är att om det hade varit sommar eller åtminstonde VARMT hela året här i sverige hade alla haft sååå mycket mer energi så ni anar inte. det jag försöker säga är att jag saknar sommaren när man kunde ligga på en strand och bara vila men samtidigt sola och bli himla brun..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
har iaf haft en så sjukt bra sommar med så himla fint folk så jag kan inte annat än tacka er för att ni har gjort min sommar meningsfull speciellt under tiden jag var i Thailand, det är helt klart ett minne för livet ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback