Holdin' on for my dear life just like I always did.

jag saknar thailand så obeskrivligt mycket. ni anar inte hur bra jag mår när jag är där och jag kan inte fatta att jag ska dit 17:onde juli med min finaste familj. varenda sekund ska jag bara njuta och inte låta några som helst beskymmer få förstöra min resa. jag blir så arg på alla överklass snobbisar som alltid säger "men dit åker jag varenda år med min familj och det börjar bli tråkigt nu.." jag sliter fan som ett djur för att få ihop pengar till ens en flygstol dit och det här är det jag värderar högst med livet men inte får ja åka dit varje år NAEE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback