happy birthday to you, haaaaaaappy birthday, happy birthday to you

idag är det dock inte en helt vanlig dag som jobb&gym utan det är också min guldklimps födelsedag!! Tänk att lillis blir hela 6år, åh jag vill inte att hon ska växa nå mer ju. bejbifjunen börjar försvinna och vad ska jag nu gosa med hela tiden? haha känner mig dessutom sjukt gammal när hon är helt uppselt för att hon ska börja sexårs. jag minns när jag gick i ettan tror jag det var, då var klistermärken å klisterböcker jätte populärt. jag hade alltid med mig mina favoritböcker till skolan för jag skulle byta märken med mina vänner. också så en dag var det två killar som totalt förstörde två böcker för mig, dem var helt leriga och sönderslitna sedan när jag hittade dem igen. fyfan kommer aldrig glömma det, eller ni som gjorde det för ni vet väl vad karma är? nåväl det har jag gråtit nog mycket över så nu siktar vi på att lillis får en helt unik födelsedag som hon aldrig kommer glömma!
 
 
 
 
 
 
Älskar den här bilden, det är verkligen anya i ett nötskal, ska alltid busa med mig när jag vill ha outfit bilder! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback