livet i råneå

Hejsan allesammans! måndag idag vilket innebär SPORTLOV!! så himla skönt att ta ett litet break från skolan och sova ut, hinna umgås med Anya och mina syskon! älskar verkligen att jag har så mycket syskon runt omkring mig som aldrig försvinner. att alltid veta att man har någon att vända sig till oavsett vad och det bästa med oss är att oavsett vart i världen vi är, hur långt ifrån varandra vi är eller hur lång distans det har varit sedan vi sågs så är det inte det här "ska vi ta en fika och ha en awkvard syskonträff" utan det är som det alltid varit. man springer fram och kramar varandra av lycka och sedan flyter snacket på precis som det ska. ni är guld ♥ nu var ju detta inte det jag skulle skriva om men nu blev det visst så. haha, hur som helst så är det riktigt skönt att få tänka på sig själv i en vecka och inte behöva tänka på skolan alls. 
 
Just nu är jag i Råneå hos nicklas mamma och hälsar på. vi har hunnit skruva i hans skoter, och tränat har vi gjort. jag körde rumpa/ben och ryggg sedan for vi till prästholm en sväng. ändå skönt att komma bort från luleå ett tag men saknar mina tjejer och imorgon är det hockey så det får jag absolut inte missa. så imorgon blir det att återvända till lilla luleå. 
 
dessa snyggingar har jag sprungit runt i hela dagen!
 
 
förstår verkligen inte hur killar kan tycka att detta är kuk!? haha ärligt talat finns det fan inge lång tråkigare än att hålla på skruva..
 
eftersom att det var så tråkigt att stå och titta på det nicklas föll på med så jag byggde mig en soffa och himla skön blev den!
 
så där satt jag och hade det riktigt bra helt plötsligt.
 
........
 
och efter en liiiiten tur med gamel herket så stannade ruttna skoterna så det var bara att dra hem dem igen.. haha nicklas och fordon är inte så bra vänner
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback