Söndag 30:onde mars

Hejsan allesammans! Söndag idag vilket känns helt okej, har haft en riktigt bra och rolig helg men samtidigt en ganska jobbig. blandade känslor helt enkelt men antar att det ingår. fredagen spenderade jag med Emma sanna frida och veronica vi for ut en sväng till olles där det var extremt mycket folk och jag hade feber hela kvällen så kände att jag inte riktigt kunde ha så kul som jag velat men i lördags for vi också ut fast då följde emelie och beda med också vilket gjorde att kvällen vart dubbelt så rolig! skulle väl sumera denna helg med att man inte ska ta någon förgivet och att alltid hålla vännerna närmast för det vinner man alltid på i slutändan. 
 
 
Dessa bilder säger allt om hur mina helger ser ut inprincip.  Mat, tjejerna, Erik&philip alkohol (inte varje helg) och en massa toabesök, heh! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback