veckan som varit

hejsan allesammans! jag har varit ganska off denna vecka som varit men jag har haft rätt mycket i skolan och andra saker runt omkring mig har också gått alldeles för fort för att jag skulle hänga med så jag fick ta en vecka utan bloggande. men nu är jag här igen och de är väl det som räknas va? annars så är allt bra med mig, simningen rullar på som den ska vilket känns riktigt bra dock är jag lite less på att simma varje dag mån - fre, så sjukt störit att alltid bli blöt och behöva byta om och tjorva men jag och Hanna har kommit överens om att vi ska köra mars ut sedan kombinera gym med simning då jag har tatueringstid 1:a april vilket gör att jag har simförbud i minns två veckor så då får jag gymma istället! 
 
 
 
 
åså ludde, alltid lika glad!
 
synd att drunkie hanna blundade på denna bild haha.. ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag blandar bilder från förr förra helgen och förra eftersom att jag inte har några från i helgen vilket man kan tycka är lite tråkigt men hur som helst så tackar jag alla inblandade för en riktigt trevlig helg. ni gör min verkligen glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback